03/326.08.28
Print

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stuur een e-mail naar verkoop-contrast@oudepost.be welk product U retour wil sturen met reden van retour.
De kosten van retourneren is ten laste van de klant.
Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed.

Na ontvangst van de goederen (in nieuwstaat) crediteren wij u het betaalde bedrag.

Hoe kan ik een artikel retour aanvragen?

Bij Contrast Bv kan u als klant artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Een product kan slechts worden teruggestuurd als het product ongebruikt, onbeschadigd, compleet en ongeopend in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd wordt. Het bedrag dat in rekening is gebracht als verzendkosten, alsmede onvoldoende gefrankeerde of onaangemelde retourzendingen wordt niet vergoed.

de originele rekening, welke ook werd gebruikt om de bestelling te betalen. Het te crediterenEen geretourneerd artikel dat niet aan deze voorwaarden voldoet zal niet voor het volledige bedrag worden gecrediteerd. Als dit het geval is zullen we contact met u opnemen. Zodra wij het artikel, dat door u is teruggestuurd, ontvangen, wordt de retourprocedure voortgezet. Het goederenbedrag wordt binnen 30 werkdagen op uw bankrekening teruggestort. Er zal alleen worden teruggestort op bedrag wordt bepaald aan de hand van het betaalde bedrag op de originele factuur of aflevernota.

Als u een artikel wilt retourneren of ruilen, stuurt u dan vooraf een e-mail naar verkoop-contrast@oudepost.be met de reden. De artikelen stuurt u voldoende gefrankeerd retour. Voor het opnieuw versturen van de artikelen zijn wij genoodzaakt om nogmaals verzendkosten in rekening te brengen. Na het voldoen van de verzendkosten sturen wij u de gevraagde artikelen toe.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.